💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
Behruz_hesen (09.02.2012/01:17)
Zazum, sevgiye yox. Sevgi vare dosi duzgun istifade eden yoxdu. bax sade misal gosterim :-televizor olsun sevilen pult da seven. Ele idare etmelisen ki ne televizor incimesin ne de pult.
bravo dosi
Bakinec (08.02.2012/21:23)Gul ucun twk:)
**__LoVeLy_AnGeL__**, Twk. . .



~Ya_ne_tvoya (09.02.2012/08:35)Yegin gece sogan yemisen
7ye iwlemiw fircalamiwam, sebebini de demirem )))
TULYAQA (09.02.2012/08:36)men ciy sogan sarimsaq yemirem, ozunle meni sehv salma
Yegin gece sogan yemisen
