💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
Hayatk@ (11.05.2011/23:24)heee... Bele deee....
Yeniki oda inanmirda burda qizla oglanin dostlugna.

*____ZuZu_EmOcKa___* (28.03.2011/18:41)Her shey olmasi mumkundu.munasibetim neytraldi.
Canim.az saytinda bezileri varki her dost dediyi qiza sora sevgi etirafi edir..tekce birine yox çoxlarina...yeqinki bele hallara çox rast gelmisiz...Bele insanlara münasibetiniz.? Nece edek ki bele i
*____ZuZu_EmOcKa___* (28.03.2011/18:41)onu biliremki kim seni gorse pewman olar sevgisini etiraf elemeye
Canim.az saytinda bezileri varki her dost dediyi qiza sora sevgi etirafi edir..tekce birine yox çoxlarina...yeqinki bele hallara çox rast gelmisiz...Bele insanlara münasibetiniz.? Nece edek ki bele i
