forsaj,3x,vavilon nawego vremeni...bir coxkinolarda oynayib, her defe onun oynadigi kinoya baxanda eyni hissikecirirem,guven hissin, hetda o aktyor realda bele gorsem ele bileremki guvendeyem, Vin Dizel.. Rollari xosuma gelir..menimcun xarici gorunuw vacib deyil,esas xasiyetdi,ama bele xarici gorunusden beyendiyim aktyorlar coxdu.