canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Sizin üçün "Vertual Alem" ne ifade edir?
Mövzudakı mesaj sayı: 66
Black_Attack
Black_AttackOFF
🕒 11.04.2011 / 20:59 · #11
🏷 Три вещи никогда не возвращаются обратно: Время, слово, возможность.
mende cox shey deyerem ne olsunki?...
TurkIslam
TurkIslamOFF
🕒 12.04.2011 / 04:45 · #12
Black_Attack, BES NIYE DEMIRSEN?
TurkIslam
TurkIslamOFF
🕒 12.04.2011 / 04:46 · #13
Black_Attack, UREYINDE SAXLAMA DE
NEnSI
NEnSIOFF
🕒 12.04.2011 / 05:08 · #14
TurkIslam, Kishi en adi kuce qadini haqdabele qeybet etmez.Bizim qadinlarimizi,qizlarimi onsuzda dusmanlarimiz yeteriqeder lekeleyib,indide belke esrlikde olanlari var.Bunu bilen Azeri kishisi nece oz qizlarina,qadinlarina leke yazir,soz atir,pis baxir anlaya bilmirem.Bizim milletimizin en pisibele basqa milletin en yaxsisindan exlaqlidi amma ozumuz-ozumuzun qedrini bilmirik.
__JİJİ__
__JİJİ__OFF
🕒 12.04.2011 / 06:12 · #15
"esl kiwi meleykeni exlaqsiz eden deyil,esl kiwi exlaqsizi meleyke edendi."onsuz da hami oz emellerinin bedelini odeyecek..oz ve yalniz oz.insanlara qiymet verende de tekce ona gore qiymet verin.yoxsa butun insanlara gore yox.butun cat qizlari eynidi deyen oglanlar...yaxwi oglan olardiz taniwiniz sizi uzu qara cixarmazdi..movzuya gore tewekkur..Allah razi olsun.
_ARMUD_YANAQ_
_ARMUD_YANAQ_OFF
🕒 12.04.2011 / 10:09 · #16
Chat sadece virtual sohbet mekanidir, inanmiramki, hansisa oglan veya qiz bura evlenmek meqsedi ile gelsin. oki qaldi qizlara hörmet elemey o biz oglanlarin elinden gelir, sadece olaraq qizlar pis cixmasin bunu derk elemirler, belkede elemek istemirler, oglan her zaman qíza hörmet edir, qiz agilli olsada exlaqsiz olsada gözel oĺsada olmasada hörmet edir, cünki o kiminse bacisidir, axi bizimde bacimiz var.
MoNaMoR
MoNaMoROFF
🕒 12.04.2011 / 11:43 · #17
kime neter x0wdu eleDe eliyir.ne bilime .
TurkIslam
TurkIslamOFF
🕒 14.04.2011 / 00:01 · #18
_ARMUD_YANAQ_, KASH KI BUTUN GENCLER BELE FIKIRLESHEYDI.HAMININ ANASI BACISI VAR
TurkIslam
TurkIslamOFF
🕒 14.04.2011 / 00:06 · #19
NEnSI, Sizinle raziyam.
Kishiler oz xasiyetlerini deyishmelidi.ne vaxta kimi bele olacaq.onlar bilmir ki dubaya geden qadinlarin gunahi kishilerdedi? Sadece goz yumurlar.
TurkIslam
TurkIslamOFF
🕒 14.04.2011 / 00:08 · #20
__JİJİ__, Sizde saqolun.Allah razi olsun
Cəmi mesajlar: 66
<< 1 [2] 3 4 ... 7 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 3
Keçidlər