💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat



Hayatk@ (13.04.2011/22:34)En yaxshisi hech kime hech ne deme.men hech kime guvenmirem shexsen.
Dostuna deyib,sevdiyin insana deye bilmediyin nedir?veya eksine.olmazki sevgilin hem dostun olsun,hem sevgilin,herweyi ancaq onla bölüwesen??
Hayatk@ (13.04.2011/22:34)Nc olmaz.
Dostuna deyib,sevdiyin insana deye bilmediyin nedir?veya eksine.olmazki sevgilin hem dostun olsun,hem sevgilin,herweyi ancaq onla bölüwesen??