💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat



.gif)
_M_E_L_E_K_ (17.08.2013/01:48)
Hecne sindirib elemirem...gelirem bura mesaji aciram o deqiqe hansisa bedbaxt nese yazir...men de esebimi ondan cixiram, layiq olana da olmayana da diwimin dibinden geleni yaziram....sonra da mesaji b
))mene denen o vaxtlarda mende yazim)
_M_E_L_E_K_ (17.08.2013/01:48)Az Allah meni o gunden qorusun da se urey elib yazammaram-
Hecne sindirib elemirem...gelirem bura mesaji aciram o deqiqe hansisa bedbaxt nese yazir...men de esebimi ondan cixiram, layiq olana da olmayana da diwimin dibinden geleni yaziram....sonra da mesaji b
