💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

SeNiNLe___SoN (17.08.2013/01:53)Esebilewende xeber ver ))))))mene denen o vaxtlarda mende yazim)

Urek~bow (17.08.2013/01:54)can sana kiyamam
Az Allah meni o gunden qorusun da se urey elib yazammaram-


_M_E_L_E_K_ (17.08.2013/01:55)Baxmada sohbet eseblewende gedir)
can sana kiyamam

Urek~bow (17.08.2013/01:58)yox ewiii...narahat olma
Baxmada sohbet eseblewende gedir)

kimi nefes aliram)
))
VuSaLe* (17.08.2013/13:29)He mendede olur ele.sacimi tez-tez aciram,sora gene yigiram
eseblewendee ancaq saclarimi darayiram gic kimi yigiram bele eseb kecir gedirde))

.gif)