💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
@Manitou@ (10.01.2014/19:25)Xanim denek isteyir ki, eshyaya eseblesende soyqirim eliyir..
varvarizim oduki kimse esebleshib zad eliyende agzini neyi var achir gozlerini yumur) vandalizim ise Xirosima ve Naqasaki, 1-ci 2-ci Dunya muharibeleri, genosid soyqirim ve.s

OPEK13 (10.01.2014/19:46)yox genosid)
Xanim denek isteyir ki, eshyaya eseblesende soyqirim eliyir..

)))))
aradaSIRADA (10.01.2014/20:14)
eseplewirem)))))


HeYaT_QiSa (10.01.2014/20:19)
))@Manitou@ (10.01.2014/19:25)Sef bilisende) Vandalizm vandal xalqinin adinan baglidi.Medeniyet abidelerini mehf eden,sindiran,ne bilim maddi ziyanverici menada ishlenir. Naqasaki,Xirosima qisasciligdi,sinaxdi. Vandalizmle hec elaqesi yoxdi.
varvarizim oduki kimse esebleshib zad eliyende agzini neyi var achir gozlerini yumur) vandalizim ise Xirosima ve Naqasaki, 1-ci 2-ci Dunya muharibeleri, genosid soyqirim ve.s

_siRiuS_ (10.01.2014/23:31)muharibelerde soyqirimlarada vandalizim olmur?)
Sef bilisende) Vandalizm vandal xalqinin adinan baglidi.Medeniyet abidelerini mehf eden,sindiran,ne bilim maddi ziyanverici menada ishlenir. Naqasaki,Xirosima qisasciligdi,sinaxdi. Vandalizmle hec el