💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
MoNaMoR (24eynen mende. Birde pult atiram2011/22:12)
aglamag.yanimda kimse olsa agliya bilmesem hemin adama qiwqirmag
ManGA_ (24elimde olsa pult,tel atiram2011/22:46)
eynen mende. Birde pult atiram

MoNaMoR (24az pult sindirda. Evdekileri xerce niye salirsan az2011/22:47)
elimde olsa pult,tel atiram

AwK~yOrGuNu (24vaww. Cehenneme ders almagda birweydi2011/22:50)
Teli çırpırdım yerə, axırıncı dəfə iphone çırpdım yerə, şikəst oldu. Ta onnan sora teli yerə çırpmağı tərgitdim.


*____ZuZu_EmOcKa___* (06.07.2011/14:31)Belelerine Parazitka deeirler))
hecvaxt eseblesmirem..nedense hemise eseblesdirirem