canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 #Ancaq Azerbaycanda)))
Mövzudakı mesaj sayı: 182
1kimse
1kimseOFF
🕒 26.12.2019 / 10:44 · #141
Iki ruket namzadan sonra whatsapp statusuna # Biz NOEl kutlamiyoruz# yazan dindarlar yetişir )
MagniFcenT
MagniFcenTOFF
🕒 27.12.2019 / 17:48 · #142
🏷 Qara yazı mənəm hər birinizdən narazı özündən razı mənəm ...
onu bini qiniyirlar taki benzer bişey başina gelinceye qeder
1kimse
1kimseOFF
🕒 27.12.2019 / 18:24 · #143
15 neferlik avtobusa 45 nefer siğişir .Bu bir möcüzedir
Taksi_V_Ray
Taksi_V_RayOFF
🕒 28.12.2019 / 08:05 · #144
1kimse (27.12.2019/18:24)
15 neferlik avtobusa 45 nefer siğişir .Bu bir möcüzedir
Bu deqiqe Zabratdan Bilgehdeki 1 Nomreli eseb ruhu xestexanaya( delixanaya) kimi yolda belimde 3 nefer geldi)))avtobusda yashamaq ugrunda mubarize gedirdi)
NoreN
NoreNOFF
🕒 28.12.2019 / 09:13 · #145
Taksi_V_Ray (28.12.2019/08:05)
Bu deqiqe Zabratdan Bilgehdeki 1 Nomreli eseb ruhu xestexanaya( delixanaya) kimi yolda belimde 3 nefer geldi)))avtobusda yashamaq ugrunda mubarize gedirdi)
Gor o avtobus hara gedir. ) normal adam yoxdu da icinda :)) hamsinin yeri ona gore rahat olub Belinda :)))) seni kreslo hiss ediblar )
1kimse
1kimseOFF
🕒 28.12.2019 / 10:58 · #146
Taksi_V_Ray (28.12.2019/08:05)
Bu deqiqe Zabratdan Bilgehdeki 1 Nomreli eseb ruhu xestexanaya( delixanaya) kimi yolda belimde 3 nefer geldi)))avtobusda yashamaq ugrunda mubarize gedirdi)
))))))))))))))))) Ele avtobuslardan salamat çixmağin özü de bir möcüzedi ,bunu da yazaq )))
1kimse
1kimseOFF
🕒 28.12.2019 / 11:18 · #147
Dünen Poppy de gördüm mağaza baglanir mallar maya deyerine verilir .Orda da balaca çanta gormüşdüm 64 azn. Arada baxirdim endirim olsun alaram. Bir defe baxdim 42 azn a duşüb almadim bildimki hele enecek))
Dünen getmişem yazib 99 azn üstünnen xett çekib yazib 66 azn .
Men ele bilirem bu da yalniz bizde olar )
Taksi_V_Ray
Taksi_V_RayOFF
🕒 28.12.2019 / 11:53 · #148
NoreN (28.12.2019/09:13)
Gor o avtobus hara gedir. ) normal adam yoxdu da icinda :)) hamsinin yeri ona gore rahat olub Belinda :)))) seni kreslo hiss ediblar )
Yox men Bilgehe gedirem..sadece marshurut xetti ordandi
Taksi_V_Ray
Taksi_V_RayOFF
🕒 28.12.2019 / 11:54 · #149
1kimse (28.12.2019/10:58)
))))))))))))))))) Ele avtobuslardan salamat çixmağin özü de bir möcüzedi ,bunu da yazaq )))
Macara dolu Bilgeh)
MagniFcenT
MagniFcenTOFF
🕒 01.01.2020 / 16:36 · #150
🏷 Qara yazı mənəm hər birinizdən narazı özündən razı mənəm ...
ostragin biri bir köpiy olur
Cəmi mesajlar: 182
<< 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 19 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər