canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 evrovision
Mövzudakı mesaj sayı: 20
Ya_Fatime
Ya_FatimeOFF
🕒 15.05.2011 / 12:22 · #1
salam.dunen rusiyanin 1ci kanalinda El ve Nikinin cixiwini gosterende AZERBAYCAN bayragi yox ermeni bayragi gosterdiler ! sizce bu texniki problemiydi yoxsa ne?
Dəyişdirildi: Ya_Fatime (15.05 / 12:23) [1]
📎 Əlavə edilmiş fayl

Həcm: 16.39 KB · Yüklənib: 580 dəfə
yuzarssif
yuzarssifOFF
🕒 15.05.2011 / 12:26 · #2
bilmirem baxmamisdim
Ya_Fatime
Ya_FatimeOFF
🕒 15.05.2011 / 12:29 · #3
yuzarssif (15.05.2011/12:26)
bilmirem baxmamisdim
baxmasanda senin fikrince bunu ermenler qestnen elib?
yuzarssif
yuzarssifOFF
🕒 15.05.2011 / 12:30 · #4
yalan diye bilmerem ola biler belkede paxilliqdan)))))
Ya_Fatime
Ya_FatimeOFF
🕒 15.05.2011 / 12:33 · #5
yuzarssif (15.05.2011/12:30)
yalan diye bilmerem ola biler belkede paxilliqdan)))))
he ola biler :)) qurtdular daa
Dəyişdirildi: Ya_Fatime (15.05 / 12:34) [1]
ManGA_
ManGA_OFF
🕒 15.05.2011 / 12:35 · #6
🏷 KAGIZ HERWEYI ALMAGA QADIRDIR. Bu puldur
paxilaligdandi hami qesden eliyirler. Ne oldu iminno ermeni bayragi cixdi? Cixaydi gurcu,rus,qazax zadda iminno ermeni niye?
Ya_Fatime
Ya_FatimeOFF
🕒 15.05.2011 / 12:38 · #7
ManGA_ (15.05.2011/12:35)
paxilaligdandi hami qesden eliyirler. Ne oldu iminno ermeni bayragi cixdi? Cixaydi gurcu,rus,qazax zadda iminno ermeni niye?
bilmiler neynesinler da guya oz bayraqlarini gosterdiler noldu?kecen il de buna oxwayan bir wey baw vermiwdi.nifret edirem de onlara
ManGA_
ManGA_OFF
🕒 15.05.2011 / 12:40 · #8
🏷 KAGIZ HERWEYI ALMAGA QADIRDIR. Bu puldur
Ya_Fatime (15.05.2011/12:38)
bilmiler neynesinler da guya oz bayraqlarini gosterdiler noldu?kecen il de buna oxwayan bir wey baw vermiwdi.nifret edirem de onlara
mende nifret edirem onlara
LoVe_and_HaTe
LoVe_and_HaTeOFF
🕒 15.05.2011 / 12:43 · #9
ManGA_ (15.05.2011/12:35)
paxilaligdandi hami qesden eliyirler. Ne oldu iminno ermeni bayragi cixdi? Cixaydi gurcu,rus,qazax zadda iminno ermeni niye?
he tam raziyam fikrinnen,neye gore ermeni bayragi cixdiki?mencede yox buna eminem ki,bunu ermenler paxilliqdan edibler,cunki ozleri finala kece bilmeyibler!!!
ManGA_
ManGA_OFF
🕒 15.05.2011 / 12:45 · #10
🏷 KAGIZ HERWEYI ALMAGA QADIRDIR. Bu puldur
LoVe_and_HaTe (15.05.2011/12:43)
he tam raziyam fikrinnen,neye gore ermeni bayragi cixdiki?mencede yox buna eminem ki,bunu ermenler paxilliqdan edibler,cunki ozleri finala kece bilmeyibler!!!
ay sagole. Indide guya imtina eliyibler gelen ilki eurovisiondan. Guya olari buraxan olucagdida
Cəmi mesajlar: 20
[1] 2 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər