İgnordakilad silinib. Azmiw kimi ignor elediyim halda bele mesaj yazib omrumuzu curudenler var. Yetmezmiw kimi sistem eror verir. Vatsap stilinde de mende yazmag olmur hecne.
Bu yazini yazib gonderende bele servis unavailable yazilir
İgnordakilad silinib. Azmiw kimi ignor elediyim halda bele mesaj yazib omrumuzu curudenler var. Yetmezmiw kimi sistem eror verir. Vatsap stilinde de mende yazmag olmur hecne.
Bu yazini yazib gonderende bele servis unavailable yazilir
1 weyi gondermeycun 100 defe prob eliyiriy. Saytda adam coxdu deye demiyin. Cunki sebeb o deyil. Gece online de 20 nefer bele olanda bu problem var idi
Telman Sayiti gozumuzden salmada evvelki kimi qalmiwdida niye sayta olan maragmizi oldurursen 1 deyqeden bir sayt error ver neye lazimdi eee bu deyiwiklik ...???