💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
(oxatan) (02.04.2012/23:40)Fikir verme uje keylewmiwem söhbeti yiga bilmirem..
EN_SONUNCU_LiMAN, zarafat eledim.cox iwlemisen diye ele dedim.
(oxatan) (02.04.2012/23:59)Yo..mamada derman vermir icim
EN_SONUNCU_LiMAN, kecmedi bawivin aqrisi?
(oxatan) (03.04.2012/00:14)Diyir dermana verdiw etme..biraz qan azligim var baw agrilarim o sebebdendi...
EN_SONUNCU_LiMAN, niye vermirki?ozaman rehli cay ic kecer.
(oxatan) (03.04.2012/00:21)Cehennem olsun...iwlerin nece gedir..oxuysan yoxsa?
EN_SONUNCU_LiMAN, biraz mùalice al qanin coxalsinda.