Insanin balasina insan deyirikse,heyvanin da balasina heyvan deyirik de. Burda qeyri adi ne var ki. Nece ki esseyin balasina qodux deyirler,insanin da balasina ovlad demek olar. Hem de xotek sehv elemiremse camisin balasina deyirler.
Insan balasina insan deseler de amma hemiwe caliwmaq lazimdi adam desinler sonradan...yoxsa bilmek olmur heyati.sadalanan her addan yapiwdirila biler anketine.