💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

) 
*-=ReSpEcT_BoY=-* (03.02.2013/21:35)ayee obririsiler kimdiki..?..
2MiZe_1CaN, o birsilerede yazdana,tekce bura nie yazsan :)

sen ol basim cixmir formdan o biri yere girende burani tapa bilmirem.
..goren bir nefer oyredecekmi bu formuu..
..hovselem daralir eyy lap..*-=ReSpEcT_BoY=-* (03.02.2013/21:40)caan ne wirin yatir
sakit dur yuxum gelir)


2MiZe_1CaN (03.02.2013/21:40)Baxx yuxarida qirmizi Reqeler yazilib eeee ora girr movzular yenilendice ora gelecek
ayee obririsiler kimdiki..?..sen ol basim cixmir formdan o biri yere girende burani tapa bilmirem.
..goren bir nefer oyredecekmi bu formuu..
..hovselem daralir eyy lap..
2MiZe_1CaN (03.02.2013/21:40)Can sen menim nikime yaz oyredim
ayee obririsiler kimdiki..?..sen ol basim cixmir formdan o biri yere girende burani tapa bilmirem.
..goren bir nefer oyredecekmi bu formuu..
..hovselem daralir eyy lap..
.gif)