💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

.kenardan balixciya oxsayiram ..?>>...gif)

*-=ReSpEcT_BoY=-* (03.02.2013/21:52)yawiii yawiii...bu evde qalmisdar azalsatdi..
tez eleginen:))


2MiZe_1CaN (03.02.2013/21:54)e cixdana
yawiii yawiii...bu evde qalmisdar azalsatdi..

*-=ReSpEcT_BoY=-* (03.02.2013/21:55)ee cay hayif olmsain gozde deyecem cixariq.
e cixdana
.gif)
SiYaH~YiLDiZLaR (03.02.2013/21:54)
Hergun gorurem onsuzda Leman bize prapiska olub.
Basib baglama eee
..cirrttt..2MiZe_1CaN (03.02.2013/21:55)urem partdadi axi
ee cay hayif olmsain gozde deyecem cixariq.


..tapdim ama men movzuya girmemisem axi on movzu gosterir..