💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

.2MiZe_1CaN (03.02.2013/21:48)Nc problem olmaz sen yaz
sora naraziliq olmaz..?..


..yuxun ebedi olsun.
2MiZe_1CaN (03.02.2013/21:58)e sen oxunamishlara gir bir bir cvb yaz fso:)))
ade oyrendim ayeee formdaki son mesajlara girsen sen deme mende form axtarram elece anketimde...tapdim ama men movzuya girmemisem axi on movzu gosterir..
2MiZe_1CaN (03.02.2013/21:58)
...yuxun ebedi olsun.


Raselina (03.02.2013/21:58)ezizim sirin qizsan ...burda yaxcidi deyib gulmek.
Nc problem olmaz sen yaz
men o osibkaya yol vermerem.
bildinde sopeti..
yaxcisi budu burda oyred...EBEDI-YUXU (03.02.2013/21:56)Basib baglama eeemeni GoRe BiLmerSen GorSenMezeM.. WexSiYe YazMisaN???
ee qoy ele bilsinler yaxinigdaa.gif)


