💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat





Futbola baxaram onla 

Raselina (19.02.2013/15:52)Bax beyendim seni bidene denen Fenerbahce sazdi Qalatasaray qazdi
He mende baxacamFenerli olmuwam

~A_N_T_i_K__V_A_R~ (19.02.2013/15:53)Fenerbahce Yekdi,,Galatasaray keydi
Bax beyendim seni bidene denen Fenerbahce sazdi Qalatasaray qazdi


Raselina (19.02.2013/15:58)Vsyo kef ele kim xetrine deyse de mene bu qizinq xetrine deyeni .moder2.:))
Fenerbahce Yekdi,,Galatasaray keydi
~A_N_T_i_K__V_A_R~ (19.02.2013/16:15)
Vsyo kef ele kim xetrine deyse de mene bu qizinq xetrine deyeni .moder2.:))
Hurra artig menim de day dayim var