💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

Ardarazli (24.09.2013/08:45)Bele kobud daniwmaga ehtiyac yox idi.
ele bilerem quru corey yigandi))
_charli (24.09.2013/09:02)Xetrine deydise uzur isteyirem.. Ama bu bir zarafat idi
Bele kobud daniwmaga ehtiyac yox idi.


Ardarazli (24.09.2013/09:05)Eybi yox.
Xetrine deydise uzur isteyirem.. Ama bu bir zarafat idiHer halda sen bunu gobudluq kimi qebul etdinse uzurumude qebul et.
