💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

[/b]

@Manitou@ (06.01.2014/21:14)ne kola sevmirem ne popkorn mensiz baxarsan )
sabah ishdeyem ya 6 yada bazar gel birlikde melodramaya baxib gülerik colayla popcorn almagi unutma)

Inci-cicek (06.01.2014/21:15)yox senle baxacam uz vurma)
ne kola sevmirem ne popkorn mensiz baxarsan )
@Manitou@ (06.01.2014/21:17)eeeee didim baxmirammm
yox senle baxacam uz vurma)

Inci-cicek (06.01.2014/21:18)baxma)
eeeee didim baxmirammm