💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
*____ALONE____* (25.11.2012/08:30)
men niye olmuram

eybiyox boyuyende yarawiqli olassan
.men Zamiqe qulag asmiram sagolsun Zamiq menim sozume qulag asir...Ellllla (25.11.2012/10:37)Aaa sen burda neyniyseeeennn???
Nolub niye dalawirsiz?lol(?.

Ellllla (25.11.2012/10:41)Seni gidi seniii..
Senin elediynen bidenem).
