💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.
Son 10 mövzu
📌 Gecenin Bir vaxti yuxudan oyanib ustdeki useri gorsen
Mövzudakı mesaj sayı: 2297

beautiful-EyesOFF
🕒 06.12.2012 / 18:42 · #541
Gece vaxti men yuxudan cox nadir hallarda oyanirame,ekstrenni hallarda,bele ise bombada duwse oyanan deyilem 

_~XEZAN~_OFF
🕒 06.12.2012 / 18:44 · #542
AwKa_iQnOr, He xeyirli duwunende ele xeyir olur
Seni dostluga qebul etdim.Can men bir muddet burda olmuyacam.Xeyirli olar InweAllah.Heqiqeten sevindim.Kawki sene dediyim ve real olan,menim oz meleyime arzuladigimda heyata keceydi. 
beautiful-EyesOFF
🕒 06.12.2012 / 18:46 · #543
_~XEZAN~_, Deyesen xeyirli nese arzulamisan.Xezan menede arzulada)

AwKa_iQnOrOFF
🕒 06.12.2012 / 18:51 · #544
_~XEZAN~_, inwallah o da olar can.he beatiful eye xeyirli nese idi.özde oldu.bu xezan butun fikirlerimi dEyiwdi.inwallahda yaxwi olur.

_~XEZAN~_OFF
🕒 06.12.2012 / 18:52 · #545
beautiful-Eyes, Allah sizi guldursun.Vallahi kime ne arzu ediremse hamisi olur.Mene gore olmaz amma Rebbim nesib edir.Senede InweAllah arzu etmiwem.Oda xeyir olar InweAllah

_~XEZAN~_OFF
🕒 06.12.2012 / 18:53 · #546
AwKa_iQnOr, Cox sagol.gif)

beautiful-EyesOFF
🕒 06.12.2012 / 18:54 · #547
_~XEZAN~_, Caaannn Allah razi olsun))) Alinsa dile benden ne dilersen))))

_~XEZAN~_OFF
🕒 06.12.2012 / 18:56 · #548
beautiful-Eyes, Cumlemizden InweAllah.Narahat olma alinacaq.

YeMeLi OgLaNOFF
🕒 06.12.2012 / 19:07 · #549
lay lay desin mende yatim)

AxI_DuNyA_FiRlAnIrOFF
🕒 06.12.2012 / 20:46 · #550
1 stekan su vere bilerse xow olardi..
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1Keçidlər