💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
))Mr_Azik_999 (29.12.2012/01:05)Ta denen gelmedee boooy))))
((Aylin)), hele.. )) ele gelki ayaginin seside gelmesin. men balaca dikkiltiya oyananam..))

Mr_Azik_999 (29.12.2012/01:11)Pahh))
((Aylin)), gel gel zarafat edirem... onsuzda axir vaxtlar yuxuu menden uz donderib... mende sohbetlewmeye adam tapmiiram))).


___BaBnIk___ (29.12.2012/01:13))))
((Aylin)), Pöpùw ne var ne yox?