💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

Yss (24.08.2016/21:46)Yox dur alimunumdan )))))))
Balacasi demirdendi?)

BaGiSLa_MeNi_ALLaH (25.08.2016/09:22)ge gotur qurbandi qaqa)
@Manitou@, Qaqa pejonu verda maaaa
ceza12 (22.08.2016/22:10))))) onun kapotu neye desen deyer)) mativiy reng
Menim rengli masinim var))

EVAMELISSA (01.09.2016/01:21)posledni buraxliw lexsuz sursen buni deuwsen yaqun beentle alarsan)
Var. Amma deyiwdirecem

SeVGi___YaGMuRu (01.09.2016/01:27)-
kusdum papamdan.... getsine işin dalıyca


SeVGi___YaGMuRu (01.09.2016/01:30)Allah senede qismet elesin. Sen once vesiqe al sonra maşin -
forumda bütün qızların maşını vare... bidene menden basqa... bu nedi


SiSeRoN (01.09.2016/01:31)Besdir sen Allah Isveçde maşin çox ucuzdur. Azerbaycanla bir tutma. Sizin surdukleriniz ora uçun qiymetlidir.
Yox day o wekili gorenden sonra duwunuremki me n ewwek arabasi sururem