canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Mashinin var?
Mövzudakı mesaj sayı: 1237
SiSeRoN
SiSeRoNOFF
🕒 01.09.2016 / 00:35 · #681
EVAMELISSA (01.09.2016/01:34)
Besdir sen Allah Isveçde maşin çox ucuzdur. Azerbaycanla bir tutma. Sizin surdukleriniz ora uçun qiymetlidir.
Bi dene dollara yada manata vur mawinin qiymetin denen.. Gorum sen ucuz deyende neyi nezerde tutursan?
EVAMELISSA
EVAMELISSAOFF
🕒 01.09.2016 / 00:50 · #682
SiSeRoN (01.09.2016/01:35)
Bi dene dollara yada manata vur mawinin qiymetin denen.. Gorum sen ucuz deyende neyi nezerde tutursan?
Dollarda çoox baha olacaq. Cunki orda dollar çox bahadi burda ise ucuz. Ancaq evvelki (dollar qalxmadan) manatla ucuz olurdu. Birde mawinlar ferqlidir. Baxir ne qeder surulub,ve ya zavadskoy. Birde bura ile orani ayliq maaşi çoox ferqlidir. Bize ucuz görsenir o qiymet size baha. Onu nezerde tutub dedim
SiSeRoN
SiSeRoNOFF
🕒 01.09.2016 / 00:51 · #683
EVAMELISSA (01.09.2016/01:50)
Dollarda çoox baha olacaq. Cunki orda dollar çox bahadi burda ise ucuz. Ancaq evvelki (dollar qalxmadan) manatla ucuz olurdu. Birde mawinlar ferqlidir. Baxir ne qeder surulub,ve ya zavadskoy. Birde bu
Dollarin kursu indi 1,70 den hesabla yada manatla hesabla qiymetin denen
SiSeRoN
SiSeRoNOFF
🕒 01.09.2016 / 00:58 · #684
Porche 911 pis yawamirsuz
HaRMoNY
HaRMoNYOFF
🕒 01.09.2016 / 00:58 · #685
EVAMELISSA
EVAMELISSAOFF
🕒 01.09.2016 / 01:04 · #686
Indi baxdim bahali mawin BMW 640 CAbriolet qoyulub 63000 dollara. Bahalisini dedim. Ucuzu ise Audi A 3 10000 dollara buranin dollari .Bilmirem day orda necedi qiymeti.
EVAMELISSA
EVAMELISSAOFF
🕒 01.09.2016 / 01:05 · #687
SeVGi___YaGMuRu (01.09.2016/01:56)
he varımdı nediki niyə soruşduz?))))))))
Allah uzunu guldursun -
SiSeRoN
SiSeRoNOFF
🕒 01.09.2016 / 01:05 · #688
EVAMELISSA (01.09.2016/02:04)
Indi baxdim bahali mawin BMW 640 CAbriolet qoyulub 63000 dollara. Bahalisini dedim. Ucuzu ise Audi A 3 10000 dollara buranin dollari .Bilmirem day orda necedi qiymeti.
Sen ozunkunu denen
EVAMELISSA
EVAMELISSAOFF
🕒 01.09.2016 / 01:06 · #689
SiSeRoN (01.09.2016/01:58)
Porche 911 pis yawamirsuz
Yazdim oxu. Yeniki hal hazirki qiymetleri yazdim.
@-EkSpErD-@
@-EkSpErD-@OFF
🕒 01.09.2016 / 01:08 · #690
))))))))))
Cəmi mesajlar: 1237
<< 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 124 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 37
Keçidlər