🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
Acar daxmamizin acari vecni ustumde olur )))tel birde pul)pulsuz hec vaxt cole cixmiram tam semimi deyirem zibil atmaqa gedende de pul gotururem ki,birden qarsima nese cixar ehtiyacim olar)))