💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat


Я_ПрОсТоЙ_Но_БлАтНоЙ (16Men gorduyume inaniram ewitiyime yox2013/00:44)
Menim o oyunda olmagma ehtiyac yoxdu,faktlari tesdiqleybler esasi odu.Ofsayt yoxdu varidi,o uje o dovrun qaydalarna göre olub sorada tarix yazilib.Qaqaw onu yazan Galatasarayli deyil 100%.Idman yazari

*-=ReSpEcT_BoY=-* (15Soxum o tviyede galatasarayada bawqa sozun?2013/18:59)
7-0 sohbetdi 100% digdi qaqash,aciqlamada verifler TV'den
~A_N_T_i_K__V_A_R~ (16mende fenerin oyuncularinin arvadina geem gelim2013/14:30)
Soxum o tviyede galatasarayada bawqa sozun?

*-=ReSpEcT_BoY=-* (16Fenerin fudbolcularin arvartadari2013/14:33)
mende fenerin oyuncularinin arvadina geem gelim


~A_N_T_i_K__V_A_R~ (16Neyse qaqaw,GALATASARAY öz sözun diyib,diyirde hem Turkiyede,hemde Avropada.Heleki CIM BOMUN etdiyin Turkiyede hec klub etmeyb,bawi ucunde deyil hec.2013/14:29)
Men gorduyume inaniram ewitiyime yox