💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

_ELYA_ (24.09.2013/21:52)Hardan goturum ki elya??)))
Ne bilim, amma avatar burdan goturmesin, yeni avatar olsa yaxwi olar. Ozel fikir! Yenede ozun bilersen ;)

Sevginin_terifi (24.09.2013/21:57)MAWALLAH internet wekil ile doludur) Saytin avatarindan istifade edirsende sen)
Hardan goturum ki elya??)))

_ELYA_ (24.09.2013/21:59)Hee bildim..mende diyirem burda bele avatar yoxdu axi bular hardan tapir bu sekilleri.hmm.bildim sagol vallah
MAWALLAH internet wekil ile doludur) Saytin avatarindan istifade edirsende sen)
.gif)