💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

[/b]
))))
[/b]

[/b]
DetKa*Ya*TvoY*KaroL (28.02.2014/16:40)
[B]bi den mac elesen dincelmiw olaram
))
*SeYTaNkIz* (28.02.2014/17:05)[B]))soz weytan ele gunu bu gun deyiwirem[/b]
Avatari deyissin.yada özu biler.

aradaSIRADA (28.02.2014/17:57)[B]yuxum geldi))
[/b]