💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

Leyla@Quliyeva (17.09.2016/15:01)Bunlar meni cox istiyir?
_K_O_T_İ_K_, İnci xanim ,musi pusi,bir dost nikleri

RandQ (22.11.2011/14:06)oldum... ))))))
da ya staboy saqlasen...etumu vaprosu net atveta..no vse jenwini takiye..yesli kavota lyuba viydew zamuw..taqda ana ne izmenit tibe..a to nekatoriy voxodit zamuj za denqi i qulayit druqimi.

_K_O_T_İ_K_ (17.09.2016/23:46)men ..yo )
Bunlar meni cox istiyir?

Usi_Musi_pusi (18.09.2016/03:47)Nohun Az )
men ..yo )

Leyla@Quliyeva (18.09.2016/06:14)Bilmirem.
_K_O_T_İ_K_, İstemir??mence isteyir

