canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 ...Hansi qadinlar heyat yoldaslarina daha sadiq olurlar.?
Mövzudakı mesaj sayı: 240
WreCKeR
WreCKeROFF
🕒 06.10.2016 / 21:56 · #141
🏷 БОГ Создал ВОРА, а Чёрт - Прокурора...
Eger bir qadin onu incitshen bele seni bagishlayirsa, chox sevir seni
Hemde bashqalari kimi yalandan deyil..Heqiqeten ichden derinden hiss ederek.. O qadin var e esla zerer vere bilmez sene ..
yixhilmaz o.. guler hemishe ichi qan aglasa bele..Kederlense bele gizli saxhlayar biruze vermez bildirmez..
Dim dik qalmaq ister o qadin chunki bilir, bashqalarinin bedbextliklerinden xoshbext olan insanlar var..
Hell edib heyati oyrenmishdir...
Dəyişdirildi: WreCKeR (06.10 / 21:57) [1]
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 06.10.2016 / 22:43 · #142
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
WreCKeR (062016/22:56)
Eger bir qadin onu incitshen bele seni bagishlayirsa, chox sevir seniHemde bashqalari kimi yalandan deyil..Heqiqeten ichden derinden hiss ederek.. O qadin var e esla zerer vere bilmez sene ..yixhilmaz
Eslinde ele en tehlukeli qadin seven qadindi)))))
MiLYoNDa1oQLaN
MiLYoNDa1oQLaNOFF
🕒 06.10.2016 / 22:51 · #143
🏷 miLyonLαrın içinden seçiLmek üçün miLyonLαrı qurbαn vermeLisen, sαdece bir neferin xαtirine
Qadını sevip özüne tabe de eletdire bilersen, sakit seni sevip qedrini bilen,
Qadını aldadıp qatı cinayetkardan da tehlükeli edede bilersen, ikiside senin elindedi
_K_O_T_İ_K_
_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 07.10.2016 / 01:05 · #144
Sadiq Olmuyub Ne qellet eliyecey guya.
Inci-cicek
Inci-cicekOFF
🕒 07.10.2016 / 10:54 · #145
Her menada gozu, nefsi tox
_K_O_T_İ_K_
_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 07.10.2016 / 10:57 · #146
Inci-cicek (072016/11:54)
Her menada gozu, nefsi tox
Gerek yoldawida ele oladaa
Inci-cicek
Inci-cicekOFF
🕒 07.10.2016 / 10:59 · #147
_K_O_T_İ_K_ (072016/11:57)
Gerek yoldawida ele oladaa
Men qadina aid eledim esas. Kiwi her nede olsa kiwidi
_K_O_T_İ_K_
_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 07.10.2016 / 11:01 · #148
Inci-cicek (072016/11:59)
Men qadina aid eledim esas. Kiwi her nede olsa kiwidi
Her iksine Aiddi.
Inci-cicek
Inci-cicekOFF
🕒 07.10.2016 / 11:02 · #149
_K_O_T_İ_K_ (072016/12:01)
Her iksine Aiddi.
Menim kimi qetisen. Amma insani buyunlukle deyiwmek olmur. Qismen. Gozuyle de olsa xeyanet edir kiwiler )))))))))
_K_O_T_İ_K_
_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 07.10.2016 / 11:13 · #150
Inci-cicek (072016/12:02)
Menim kimi qetisen. Amma insani buyunlukle deyiwmek olmur. Qismen. Gozuyle de olsa xeyanet edir kiwiler )))))))))
Bax ele insani sevmeye deyer.
Cəmi mesajlar: 240
<< 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 24 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər