canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 ...Hansi qadinlar heyat yoldaslarina daha sadiq olurlar.?
Mövzudakı mesaj sayı: 240
_K_O_T_İ_K_
_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 17.09.2016 / 13:10 · #81
Inci-cicek (17.09.2016/14:00)
Men axi sene wseblewdirecek hec ne yazma.iwdim. men vopwe 4-5 saat yatzam Allahima wukr edirem. Cox esebiyem son zamanlar. Bu o demek dwyilki gelib burda, ya etrafimda kimese tokmeliyem esebimi. Nee o
Wexsen sen menim qelbimi qirmisan.
Inci-cicek
Inci-cicekOFF
🕒 17.09.2016 / 13:18 · #82
_K_O_T_İ_K_ (17.09.2016/14:10)
Wexsen sen menim qelbimi qirmisan.
Indi wifi yoxdu. Set pisdi. Bow vaxdim olanda msj yazacam sene senin sehvlerini. Foruma yazib bazar acmaq isdemirem. Hem bawim agriyir o ehvalda deuilem .
Leyla@Quliyeva
Leyla@QuliyevaOFF
🕒 17.09.2016 / 13:21 · #83
_K_O_T_İ_K_, Kotik eybi yox.sadece insan ozunu bir hirslenende bir de uzur istiyrem ifademe gore herkesden)ehtiraslananda cilovlamagi bacarmalidi.sebrli ol biraz.men pis biri kimi tanimiram seni..kecene guzeşt de sakitleş.burda da herkes sadece hemsohbet olmagcun biraz zarafatlaşib gulmekçun fikirlerin boluşmekcun gelir.şeytana lenet.Allah komeyin olsun
_K_O_T_İ_K_
_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 17.09.2016 / 13:23 · #84
Inci-cicek (17.09.2016/14:18)
Indi wifi yoxdu. Set pisdi. Bow vaxdim olanda msj yazacam sene senin sehvlerini. Foruma yazib bazar acmaq isdemirem. Hem bawim agriyir o ehvalda deuilem .
Istemirem.
Menim sehvim ne olur olsun men sene qurbanliq bayrami tebriki yazmiwdim.
Eh neise (
_K_O_T_İ_K_
_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 17.09.2016 / 13:26 · #85
Leyla@Quliyeva (17.09.2016/14:21)
_K_O_T_İ_K_, Kotik eybi yox.sadece insan ozunu bir hirslenende bir de uzur istiyrem ifademe gore herkesden)ehtiraslananda cilovlamagi bacarmalidi.sebrli ol biraz.men pis biri kimi tanimiram seni..kec

Cox saol anlayiwincun
Inci-cicek
Inci-cicekOFF
🕒 17.09.2016 / 13:27 · #86
_K_O_T_İ_K_ (17.09.2016/14:23)
Istemirem.Menim sehvim ne olur olsun men sene qurbanliq bayrami tebriki yazmiwdim.Eh neise (
Yaxwidaa ))) Allah hakki en nifret elediyom wey qelb qormaqdi. Amma sen birce redd ol yazmaqla meni ne qeder qirdigini bele duwune bilmezsen. Realda kimse mene o sozu dese evi bawina ucurarM. Sebebsiz dese yeni
_K_O_T_İ_K_
_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 17.09.2016 / 13:29 · #87
Inci-cicek (17.09.2016/14:27)
Yaxwidaa ))) Allah hakki en nifret elediyom wey qelb qormaqdi. Amma sen birce redd ol yazmaqla meni ne qeder qirdigini bele duwune bilmezsen. Realda kimse mene o sozu dese evi bawina ucurarM. Sebebsiz
Onda mene niye iyrenc demiwdin o vaxt he niye demiwdin?
Leyla@Quliyeva
Leyla@QuliyevaOFF
🕒 17.09.2016 / 13:29 · #88
_K_O_T_İ_K_, Xoşdu yerli)
_K_O_T_İ_K_
_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 17.09.2016 / 13:30 · #89
Inci-cicek (17.09.2016/14:27)
Yaxwidaa ))) Allah hakki en nifret elediyom wey qelb qormaqdi. Amma sen birce redd ol yazmaqla meni ne qeder qirdigini bele duwune bilmezsen. Realda kimse mene o sozu dese evi bawina ucurarM. Sebebsiz
Sen hemewe menim.qelbimi qirmisanda.
Men onda sene Adice Donuz sozu bele yazmamiwdim cavab olaraq sadece susdum.
Inci-cicek
Inci-cicekOFF
🕒 17.09.2016 / 13:33 · #90
_K_O_T_İ_K_ (17.09.2016/14:30)
Sen hemewe menim.qelbimi qirmisanda.Men onda sene Adice Donuz sozu bele yazmamiwdim cavab olaraq sadece susdum.
Durdugum yerde demiwemse kor olum!!!! Evvelden arwdir oz yazdiqlarivi gor neye gore olub. Yadimda deyil. Heccccc vaxd men adama bow yere soz demirem anla birdefelik. Birdeki terbiyesizliyine emin oldugum qiz ya oglan birisine umuniyyetle cvb vermirem.
Cəmi mesajlar: 240
<< 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 24 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər