💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
CaPKIN--KIZ!! (21.08.2012/05:32)Menevi zenginlik indi cox az adam da var...
kiminse oz zenginliyi yox!Qelbinin zenginliyi onemlidir menimcun.mence herkes olmasada insanlarin 50faizine bu lazimdi.qelb zenginliyi

SeN OL Ya Ne BaBNiK (21.08.2012/21:05)Ele maddi cehetden de sensen.
[I]Maddi cehetden.Menevi tebiki ozumem))
_XADA_ (21.08.2012/21:07)[I]Yoo sen mennen imkanlisan)[/i]
Ele maddi cehetden de sensen.niklerinden melum))

SeN OL Ya Ne BaBNiK (21.08.2012/21:11)Men oxudugum univde kasib olursan bitirende-menim kimi))
[I]Yoo sen mennen imkanlisan)