💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

Реssimist89 (11.01.2016/00:37)yeqin oz payiva deyirsen,....
Kishilikden deyil

SiSeRoN (11.01.2016/00:40)Sen heyat yoldashina el qaldirmagi kishilik sayirsan?
yeqin oz payiva deyirsen,....
Реssimist89 (11.01.2016/00:42)o menim oz shexsi ishimdi onun hech kime adiyyati yoxdu..ola bilerki kimse heyat yoldashi ile min cure hoqqadan chixir o ozu biler..oz heyat yoldashidir....qaldiki menim oz aileme oda menim oz shexsi ishimdi kishilikdir ya nedir..
Sen heyat yoldashina el qaldirmagi kishilik sayirsan?

SiSeRoN (11.01.2016/00:43)Basha dushurem seni,shexsi ishine de qarishmiram.
o menim oz shexsi ishimdi onun hech kime adiyyati yoxdu..ola bilerki kimse heyat yoldashi ile min cure hoqqadan chixir o ozu biler..oz heyat yoldashidir....qaldiki menim oz aileme oda menim oz shexsi