Bizde qanun idi lap korpelikden yadimdadi yemek yeyildi bitdi mamaya hammiz sag ol dirdik )) mama da dirdi deyin ki Ilahi min wukur))) hec neye tewekkur elemesey de yimeyde dirduy ))
🏷 Heç Bir Dil Hesreti İzah Edecek Qeder Güclü Deyil,Buna Görede İnsan Darıxdıqca Sessizleşir..
Bilmirem hansı birine göre teşekkür edim,ama bir şhey varki ona göre yaxın tanıyan bilen hamı deyir senin qarşhında başh eyirem bu eziyyeti illerdi çekirsen bezmeden yorulmadan,özümden çhox o eziyyetine göre teşekkür edirem bezmeden..