💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
OPEK13 (19.12.2011/02:00)diqqili
Ne boyda qiz olasan )))
danizinsasi (19.12.2011/02:05)caan baci wexsidi valla)
ManGA_, maraqli oldu caniwka nadi o ela?
ManGA_ (19.12.2011/02:11)))))))))) Narahat olma hew ne olmaz )
OPEK13, alnin qiriwicey eleme ele))

OPEK13 (19.12.2011/02:12):D menim alnim qiriwibe uje
))))))))) Narahat olma hew ne olmaz )
ManGA_ (19.12.2011/02:20)))))))
:D menim alnim qiriwibe uje
danizinsasi (19.12.2011/02:05)kizzzzzzz burdamisin???
ManGA_, maraqli oldu caniwka nadi o ela?
Zazum (19.12.2011/02:29)eveet)))
kizzzzzzz burdamisin???