💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat


danizinsasi (19.12.2011/02:42)mhb canikom nasilsin
Zazum, gozalca marhaba nasilsin?
danizinsasi (19.12.2011/03:01)salamatciliqdi senda ne var ne yoxe
Zazum, baci sasin galsin,na var na yox?
danizinsasi (19.12.2011/03:05)darixiram
Zazum, wukur baciiiii salamatciliqdir.