💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
danizinsasi (19.12.2011/03:09)(((((((((((((
Zazum, caaan baci ela manda.

danizinsasi (19.12.2011/01:28)menim de bir sevdiyim var bezi geceler onun uchun aglayiram,sevgim qarshiliqsiz olsa da gozleyirem..
etiraf ediram biri var man onu gozlayiram,bas sizin gozladiyiniz varmi?
