💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
TULYAQA (16.02.2012/12:03)biy niye yazmir ki de oldurumda onu
Birinnen telfonuma mesaj gozluyurem yazsa sevinerem

*__SeVgI_MeLeYi__* (16.02.2012/12:04)Neblim ola bilsin nomremi unudub)
biy niye yazmir ki de oldurumda onu
TULYAQA (16.02.2012/12:06)aha ola biler amma niye ele edib ki
Neblim ola bilsin nomremi unudub)

*__SeVgI_MeLeYi__* (16.02.2012/12:07)Neyi?
aha ola biler amma niye ele edib ki
TULYAQA (16.02.2012/12:09)men ne bilime ozunden soruwda
Neyi?Nomremi niye unudub deyirsen?

*__SeVgI_MeLeYi__* (16.02.2012/12:10)Yuxulusaney))
men ne bilime ozunden soruwda
TULYAQA (16.02.2012/12:11)he ola biler
Yuxulusaney))
TULYAQA (16.02.2012/12:03)birazdan yazaram
Birinnen telfonuma mesaj gozluyurem yazsa sevinerem

~Ya_ne_tvoya (16.02.2012/12:12)az snsen o vay vay vay
birazdan yazaram