💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
Pessimist89 (15.01.2012/15:39)aaayy cox sagol inwallah kimise silmeye iwletmerem onu suviner kimi otagimin en gozel hissesine qoyaram.
Ad gununde menden sene qeweng bidene pozan hediyye))
LGL (15.01.2012/15:43)O pozani sene verecem,ustune bir neferin adhn yazarsan,o ad yazilan pozanla heyatindaki butun artiq adamlari pozarsan,o ad da pozulmayib sende qalar hemiwe) omrun tukendikce o pozan da tukener...
aaayy cox sagol inwallah kimise silmeye iwletmerem onu suviner kimi otagimin en gozel hissesine qoyaram.

