canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 cixilmaz veziyyet
Mövzudakı mesaj sayı: 31
LGL
LGLOFF
🕒 15.01.2012 / 16:43 · #21
Pessimist89 (15.01.2012/15:39)
Ad gununde menden sene qeweng bidene pozan hediyye))
aaayy cox sagol inwallah kimise silmeye iwletmerem onu suviner kimi otagimin en gozel hissesine qoyaram.
_SEHER_MEHi_
_SEHER_MEHi_OFF
🕒 16.01.2012 / 16:49 · #22
Qiza olani daniwmalidiki qizda iwini bilsinde... zererin yarsindan dönmekde irelleyiwdi...men olsam meslehetimi verib bir padruqa kimi borcumdan cixardim sora istese hec daniwmasin!haqliyamsa dönüb dolawib yene qapima gelecek!
Pessimist89
Pessimist89OFF
🕒 16.01.2012 / 17:04 · #23
LGL (15.01.2012/15:43)
aaayy cox sagol inwallah kimise silmeye iwletmerem onu suviner kimi otagimin en gozel hissesine qoyaram.
O pozani sene verecem,ustune bir neferin adhn yazarsan,o ad yazilan pozanla heyatindaki butun artiq adamlari pozarsan,o ad da pozulmayib sende qalar hemiwe) omrun tukendikce o pozan da tukener...
SIMPO_PRiNS
SIMPO_PRiNSOFF
🕒 28.01.2012 / 23:44 · #24
Hmm ne bilim,ele insan olmur oglan o qiznan firlanib belke bu biri qizi heqiqeten de sevir?! Bir de ki,bu auditoriya ALLAHDAN guclu olmaz her halda!ALLAH bir tedbir gorer lazim gelse!Men pas bu suala gelince . . .
📎 Əlavə edilmiş fayl

Həcm: 22.05 KB · Yüklənib: 591 dəfə
_XADA_
_XADA_OFF
🕒 26.06.2012 / 15:12 · #25
Deyerdim hemin deqiqe))
Herseyaxsiolacaq
HerseyaxsiolacaqOFF
🕒 26.06.2012 / 15:18 · #26
Cetin veziyyetdi.men cixiw yolunu bawqa cure ederdim,tebii ki,dostumun incimiyeceyi terzde.nece?bunu yazmaga ehtiyac yox
crazy_sweet
crazy_sweetOFF
🕒 23.08.2015 / 09:19 · #27
Hmm
Terlaaan
TerlaaanOFF
🕒 26.08.2015 / 22:31 · #28
bir defe duwmuwem
aradaSIRADA
aradaSIRADAOFF
🕒 26.08.2015 / 22:49 · #29
🏷 ღ• •ღ TaNiDiGiM KiMi QaLSaYDiN DuWuNDuYuN KiMi SeVeRDiM ღ• •ღ
Movzunun ili cixib
_BryunetkA_
_BryunetkA_OFF
🕒 27.08.2015 / 00:53 · #30
Bele seyleri basa dushmurem. Oglan aldadir qiz sevir. Lan hec vece almaga neyinki, sifetine tupurmeye deymez sherefsize gore ezab cekmek neyin nesidi?! Qizida,oglanida qiraram! Hecne demeden yox olmaq en yaxsisi.
Cəmi mesajlar: 31
<< 1 2 [3] 4 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər