💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

EMOPRENCSESASI (16.01.2012/22:09)bawa duwurem mende olur o hallar Allah ozu komey olsun onun
izolina_, Inan bugune qeder o qeder dilenciler gormuwem.ama bu dayiya dilenci dimeyede ureyim gelmire
EMOPRENCSESASI (16.01.2012/22:11)Can dedim axi komek etmek lazimdi ele insanlara.... El tutmaq Eliden qalib! Sadece yazigin gelmesin. Bir hedis var,orda deyilir ki,Rebbimiz buyurmuwdur,eger kimese yaziginiz gelse,men sizi hemin bendenin gunune qoyaram ki,bawqalarinin da size yazigi gelsin!
~Ya_ne_tvoya, Yox canim ele dime.axi oda insandi nece gormemezlik saymamazliq etmek olar

EMOPRENCSESASI (16.01.2012/22:25)Harda oxudun ki men kiminse fikrine hormetsizlik edirem?
REZIDENT736, Haminin fikrine hormet etmeliyik