Son zamanlar Baki kücelerinde oglanlarin qizlara satasmasi cox geni$ halda yayilmi$di..1ci sualim oglanlaradi.1)Qizlara niye sata$irsiniz 2)Qizlar siz ne edirsiniz oglanlarimiz size sata$anda.Cavab qaytarmaq kimi usula el atirsiniz?Yoxsa hec bir sey demeden yolunuza davam edirsiniz?
Zehlem gedir ele sheyden! Men shexsen ozumden goture bilerem vaxtiyken cox qizlara satawmiwam...Indi bawa duwurem ki, cox sehv hereket etmiwem, Birinci novbede dusunmek lazimdir: Bir ata qizini hansisa werefsizin kucede satawmasi ucun boyudmeyib o qizi...Bir qardaw hec vaxt qebul ede bilmezki, hansisa vicdansiz oz bacisina satawsin... Pis veya yaxsi menada...Men qebul elemirem, Insan gelek ozunu hemin qizin qardawi yerine qoysun...Ne vaxtsa aile sahibi oldugunda qiz ovladi oldugunda hemin atanin yerine qoysun ozunu, Qizdi bayira cixa biler, ancaq bu o demek deyilki, kimse taniw olmaq veya basqa bir meqsedlede olsa ona satawsin bu duzgun deyil...Tanidigin ve onun tanidigi biri ilese dostcada olsa zarafatlawmaq olar qizin qebul edeceyi serhede qeder...Bu qeder...