💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
) ama herden esebi 0landa ele uzune diyirem.

Katy (16aaa)))bir defe papa fevvareler meydaninin yaninda yanimdan kecib gormemiwem,birde gordumki,zeng eleyib ki,cox sagol uje papavi da saymirsan)))))))))mende oz iwimi duwunurem)2010/14:04)
Senin_orxan, Orxan sen lap menim kimisenki..Men yol gedende fikrim tamamile ozumde cox zamanda etrafa baxiramki burda nece sekil ceke bilerem,ceksem ayib olmaz goresen,nebilim bele weyler yanimdan en