canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 uzr istemek sizce eyib bir weydir?
Mövzudakı mesaj sayı: 200
Kopolun_qizi_
Kopolun_qizi_OFF
🕒 25.01.2012 / 22:05 · #11
D_E_A_D__B_O_D_Y, bu fikri sene yarawdirmiram. Incime.
janel
janelOFF
🕒 25.01.2012 / 22:11 · #12
eger sehv mendedise uzr istiyerem burda ne varki?eyib bir wey deyil eslinde sehvi bawa duwmek derk elemek ozu bele boyuk bir weydi
SON_VAPUR
SON_VAPUROFF
🕒 25.01.2012 / 22:12 · #13
her kim sehfini basa dusub uzr istiyirse bunun ozu boyuk maariflikdi
D_E_A_D__B_O_D_Y
D_E_A_D__B_O_D_YOFF
🕒 25.01.2012 / 22:40 · #14
🏷 BiLiReM, SeN MeN BiLDiYiM, QiZLaRDaN, DeYiLSeN!!!
Kopolun_qizi_ (25.01.2012/21:05)
D_E_A_D__B_O_D_Y, bu fikri sene yarawdirmiram. Incime.
Fikrine hormetle yanawiram ama men beleyem
Noqte
NoqteOFF
🕒 25.01.2012 / 23:37 · #15
Uzru elebir vaxtda istemek lazimdirki,heqiqeten bir menasi olsun,neyise deyishsin.yoxsa adi halda yox.
Kopolun_qizi_
Kopolun_qizi_OFF
🕒 26.01.2012 / 00:28 · #16
Noqte, sözüne qüvvet tam raziyam sizinle
Zazum
ZazumOFF
🕒 26.01.2012 / 10:37 · #17
🏷 ArXaMcA DaNiWiB SoLo OxUmAqDaNsA.ÜzÜmE De DuEt OxU
eyib bilmirem
DeSenNe
DeSenNeOFF
🕒 26.01.2012 / 11:49 · #18
ESLINDE INSAN ELE ELEMELIDIKI PESMAN OLMASIM AMMA ELI ELEHISSALAM BUYURUB :BAGISLAYARKEN PESMAN OLMA CEZALANDIRARKEN SEVINME UZUR ISTEMEYDE INSANIN HIRSLI VAXTINDA DUSUNMEDEN ETDIYI BIR SEHV OLUR SONRA ONU ETIRAF EDIR VE BAGISLANMASINI ISTEYIR BURDA EYIB HECNE YOXDUR
Kopolun_qizi_
Kopolun_qizi_OFF
🕒 27.01.2012 / 21:09 · #19
Zazum, sene de bu yarawar
GUl@@
GUl@@OFF
🕒 27.01.2012 / 21:12 · #20
Gunah uzr isteyendedise mence eyib biwey deyil
Cəmi mesajlar: 200
<< 1 [2] 3 4 ... 20 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər