💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
NoreN (24.03.2013/00:54)He yadima duwdu o kilse meselesi.
@~Qatilin_Goz_Yawi~@, ... Manim yo Ardarazli nikine getsin bu 10balCvb o deyib vaxtinda..

~_DemounT_~ (24.03.2013/02:02)Iśide ol yaxsi yaxsi ok
NoreN, yaxshi. men ishime gedirem. sen meni bashqa sheye mecbur eleme