💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat


[/b]



~QORXUSUZ~ (13.01.2014/21:42)heves vare sendede menim kimi yazmaga)
he olub bir defe oda dostum var idi unide oxuyanda hemde qrupyoldasim idi.birgun pisxalogiya kitabimin arasinan balaca kaqiz tapdim yazmisdikiBAQISLA DAHA BACARMIRAM SENE DOST DIMEYI CUNKI SENEDANISDI

@Manitou@ (13.01.2014/21:45)didim daha deqiq yazimda sebebinide hele arda noqte vergul qoymaq yadimdan cixib
heves vare sendede menim kimi yazmaga)
