💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
__SWEET__ (26.03.2012/19:23)Nectea soyuq chay?
kakao,soklarr,nectea
Eksperd (26.03.2012/19:24)heee..nediki??qewey dadi varda..pisdiki?
Nectea soyuq chay?
__SWEET__ (26.03.2012/19:25)
heee..nediki??qewey dadi varda..pisdiki?
Onnansa kappi al icde...Eksperd (26.03.2012/19:28)kappide icirem..menim xowma gelirOnnansa kappi al icde...
.bu smile qoyub menii irgendirmede..gif)
__SWEET__ (26.03.2012/19:30)Nectea birdefe almiwam 2 qurtum aldim sonra
kappide icirem..menim xowma gelir.bu smile qoyub menii irgendirmede.
Tulladim yeri yoxdu... Tebii ama herenin ozune gore aqiz dadi varEksperd (26.03.2012/19:35)nebilimee menim xowum gelir...
Nectea birdefe almiwam 2 qurtum aldim sonraTulladim yeri yoxdu... Tebii ama herenin ozune gore aqiz dadi var
))..__SWEET__ (26.03.2012/19:38)Ona 60 qep vermekdense evde chay demle soyusun icde
nebilimee menim xowum gelir...))..

Eksperd (26.03.2012/19:40)sen aldigivin qabi necedi??
Ona 60 qep vermekdense evde chay demle soyusun icde![]()
__SWEET__ (26.03.2012/19:42)Kappinin qabi kimi...
sen aldigivin qabi necedi??