💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

(oxatan) (25.02.2012/14:55)Netersen eee kalxoz?
EMOPRENCSESASI, biy sen hardaydin?

(oxatan) (25.02.2012/15:03)Hec geldim.ade kalxoz hele buralarda avaralanirsan?
EMOPRENCSESASI, yax$iyam ay qiji.haralardaydin?

(oxatan) (25.02.2012/15:07)Ayibci bu ne avatardu?bawuva deysun
EMOPRENCSESASI, he burdayam heleki.dedim bes ölmùsene