💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

(oxatan) (25.02.2012/15:14)Guya indi o sensende?
EMOPRENCSESASI, biy görsenirmiwe utandime

(oxatan) (25.02.2012/15:25)Ade kalxoz qonwu seni yolacaqe
yox qonwularimdi

(oxatan) (25.02.2012/15:36)Ayibci
EMOPRENCSESASI, yolurde görmùrsen?