💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
Xxuliganka (04.04.2012/16:26)Ichmeye ne olacaq?)
indi d secerdim
Pessimist89 (04.04.2012/16:28)pive))
Ichmeye ne olacaq?)
Xxuliganka (04.04.2012/16:32)Super,3 medved pivesi,bulaq suyunun ichinde)
pive))
Pessimist89 (04.04.2012/16:34)he soyug acirsanda tustu cixsin))
Super,3 medved pivesi,bulaq suyunun ichinde)
Xxuliganka (04.04.2012/16:35)Elbette,qesheng tostlar dushunub gelirem,bu teklifi deyerlendirmeliyem)
he soyug acirsanda tustu cixsin))gelirsen?)

Pessimist89 (04.04.2012/16:41)wubhem yoxdu senin menali tost demeyine
Elbette,qesheng tostlar dushunub gelirem,bu teklifi deyerlendirmeliyem)Pive bol olsun ama
